۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

ایران در تقاطع دو مسیر- طبقه کارگر نمی‌تواند از هیچ یک از جناحهای طبقه حاکم پشتیبانی‌ کند

شکاف در طبقه حاکم ایران

از یک طرف — بخشهایی که کم یا بیش نگاهشان به طرف خانواده آیت الله هاشمی‌ رفسنجانی‌ است ( یکی از ثروتمندترین و با قدرت ترین در کشور) کسی که از محدودیت فعالیتهای اقتصادی اعمال شده توسط تحریمهای بین اللملی خسته شده و خواهان گشایش بیشتر بطرف خارج است . از طرف دیگر آن بخشهائی از بورژوازی که قدرتشان در سالهای اخیر تحکیم شده ، مطلوب به سیاست پرخاشگر احمدی نژاد. پایگاه آنها در بوروکراسی دولتی ، ارتش وپاسداران است.

 

طبقه کارگرهیچ منفعتی از هیچ یک از طرفها ندارد.

این اختلاف در درون بورژوازی ایران بازی میشود حتی اگر” رفرمیستها” ( درحقیقت آنها همیشه بازیگران بزرگ درون رژیم کلریکو[Clerico] فاشیست بوده اند) امیدی را که میلیونها خواهان شل شدن پست ترین شکلهای کنترل اجتماعی که در طول سی سال گذشته اعمال شده است را نماینده گی میکنند.

و همه منعت طبقه کارگر در مبارزه طبقاتی است

کارگران باید از تمامی دستجات طبقه حاکم جدا شده و برای منافع خود مبارزه کنند. در ایران ، مثل همه جای دیگر ، سرمایه داری هیچ آینده ای را ارائه نمیدهد. اعتصاب تحت کنترل خود کارگران ، و ساختن سازمان انقلابی اسلحه های ما هستند. مخصوصا کارگران نباید به خاطر استثمارگران خود بداخل حمام خون کشیده شوند و امپریالیست قدرتمند بدنبال منافع خود از شرایط هستند. وظایف سنگین هستند بخاطر آنکه ، همانطوری که خوب شناخته شده است ، ایران چهارمین تولید کننده بزرگ نفت در جهان است، و در مهم ترین منطقه کره زمین برای تنش امپریالیستی قرار گرفته است.

کارگران جهان متحد شوید!

سرمایه داری در ایران و همه جای دیگر ماورای رفرمیسم است — کارگران باید از حمله به استاندارد زندگی خودشان دفاع کنند و برای ساختن حزب انقلابی انترناسیونالیست مبارزه کنند. این است تبلیغ و دعوت دفتر بین المللی برای حزب انقلابی.
دفتر بین المللی برای حزب انقلابی

0 نظرات: